PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Bronie dystansowe


Pawlo182
10-05-11, 18:30
Wiem, że nie zamierzacie wprowadzać już teraz jakichkolwiek nowinek, ale może zarzucę pomysł (chociaż nie wiem, czy nie pojawił już się taki na forum).

Przejdę do rzeczy:
Jeżeli są miecze z określonym atakiem na określony poziom, to może by zrobić tak samo z kuszami/łukami?
Nie mówię, żeby miały od razu mega atak, bo przecież również amunicja ma swój atak. Przykładowo miały by 3-5, max 10 ataku. I tak broń: łuk (atak 3), wymagany poziom 20 wraz ze strzałami (atak 20), miała by 23 ataku. Dodatkowo można by było zaczarować bronie dystansowe, tak samo jak miecze, za pomocą zwojów +atk.
Oprócz różnorodności przy wyborze broni, proponuję zwiększyć różnorodność amunicji (co już wielokrotnie zostało poruszane na forum). Bełty i strzały z różną wartością ataku, może z różnymi wymaganiami poziomu postaci.

Jeżeli chodzi o samą propozycję jak by miały się nazywać te kusze/łuki i jakie by miały statystyki, to nie podaję swoich pomysłów, bo bez grafik chyba i tak nie ma sensu :P A, że nie bawię się w Pixel Art, to nie mam żadnych swoich pomysłów na te bronie.

Podsumowując, łucznik stałby się klasą, która może w jakimś stopniu może dorównać obrażeniom zadawanym przez rycerzy. Bo póki co, przez słabe obrażenia + małą ilość trafień z kuszy wynikającą z małej wartości skilla, to stwierdziłem, że zawieszam granie zwiadowcą i robię rycerza z mieczem dwuręcznym, który na tym samym poziomie i tym samym skillu jest w stanie zadać dużo większe obrażenia.

Okocim
10-05-11, 20:13
Napewno było by to coś nowego i przyciągnęło by graczy.
Zwoje przemiany na bron dystansową czemu nie ;p
Co do nowych broni... jesteś pewien, że nie ma lepszych?
Nie żebym coś sugerował ale chyba gdzieś widziałem lepszy łuk.

Astacius
10-05-11, 23:20
Podsumowując, łucznik stałby się klasą, która może w jakimś stopniu może dorównać obrażeniom zadawanym przez rycerzy. Bo póki co, przez słabe obrażenia + małą ilość trafień z kuszy wynikającą z małej wartości skilla, to stwierdziłem, że zawieszam granie zwiadowcą i robię rycerza z mieczem dwuręcznym, który na tym samym poziomie i tym samym skillu jest w stanie zadać dużo większe obrażenia.

Jestem za dodaniem kilku nowych broni dla łucznika, ale nie przesadzając jego ciosy nie są wcale takie małe, nie mówiąc już o tym, że atakuje z dystansu.

Pawlo182
11-05-11, 13:02
@Astacius
Na niższych lvlach nie widać aż takiej różnicy między obrażeniami zwiadowcy a rycerza, ale na wyższym lvl i skillu będzie wyraźnie to widać. Pomijam fakt, że jak brat walnął exori na 35lvl za 400 w smoka, to mi szczena opadła :P A co dopiero będzie z wyższym skillem i lepszym atakiem broni.

muscovite
11-05-11, 14:33
Jak już napisałem w innym temacie, miałem już okazję zobaczyć lepszy łuk niż ten zwykły. Trzeba po prostu szukać takich broni ;)

Humvee
11-05-11, 15:14
Całkiem ciekawy pomysł.