PDA

Zobacz pełną wersję : Wytrychy


hulton
03-03-14, 00:16
Hej!
Może nie jest to rada odnosząca się do zawartości gry, lecz chciałbym doradzić gamemasterom i właścicielom gry, by zadbali o reklamę gry!
Widzę ogromny potencjał, wiele opcji których w tibii brakowało, a jednak przeczytałem, że w godzinach szczytu w grę gra około 60 osób.

Na prawdę...
Zadbajcie o reklamę!
W nędzną podróbkę tibii zwaną zezenia, gra w godzinach szczytu nawet 300 osób...

Aż żal to słyszeć...



Przy okazji, mam też propozycję apropos zawartości gry!
Wytrychy!
Tak!
Gdyby tak w jakiejś małej jaskini niedaleko miasta siedział złodziejaszek o imieniu Bert i sprzedawał jednorazowe wytrychy, dzięki którym można by uzyskiwać dostęp do niektórych pomieszczeń...
Oczywiście wytrychy byłyby jednorazowe, a na otwarcie drzwi, można by zużyć ich nawet 50.


Co myślicie o moich propozycjach?

Arkon
03-03-14, 03:53
opcja z wytrychem pasuje mi do bezlitosnego nekromanty, który za wszelką cene chce się dostać do celu. : >
moim zdaniem pomysł dobry ;)

zmija58
03-03-14, 07:07
Wytrychy do nekro i super a jeśli chodzi o reklame to narazie jej nie będzie bo plan nie został zrealizowaby w 100% wiem bo pisałem z administracją

cewix
03-03-14, 11:10
Pomysł z wytrychami w pyte, ale czemu akurat dla nekro?
Najlepiej jakby otwieranie zamków wymagało zręczność ^^
A co do reklamy to administracja ma zamiar ją zrobił jak wydadzą swój własny silnik(szybko się nie doczekamy ;) )

Blutok
03-03-14, 11:58
Jak zrobią własny silnik to mogę pomóc w tłumaczeniu na angielski :)

hulton
03-03-14, 12:05
Hmmm...
Co ma wytrych do silnika i tłumaczenia?
Nieważne, dziękuję pozostałym za głosy na tak :)

Veliothe
03-03-14, 15:47
Wytrychy brzmi ciekawie : ) Tylko czemu miałyby służyć? Otwierasz drzwi/skrzynię i co? Exp? kasa? przedmioty?

hulton
03-03-14, 16:16
Hehe,
to otwiera cały szereg nowych możliwości!
Pomyśl - W niektórych pomieszczeniach, można ukryć skrzynki z nagrodami.
Na przykład:
Idziesz sobie spokojnie przez jaskinę, znajdujesz tajemnicze, ukryte zejście na dół.
Schodzisz.
Tam drzwi... Podejrzane, zamknięte...
Na środku stoi wielka, kusząca skrzynia, której strzegą szkielety.

Co robisz?
Udajesz się do NPC (dajmy na to Berta), i kupujesz od niego parę wytrychów.
Wracasz do jaskini, znajdujesz pomieszczenie.
Używasz na drzwiach wytrycha, niestety ulega złamaniu.
Tak samo z drugim, trzecim ale...
Tak! Przy czwartej próbie udaje się i otwierasz drzwi.
Pokonujesz szkielety lecz...
Szlag! Skrzynka również jest zamknięta.
Już chcesz wracać do Berta po kolejne wytrychy, gdy pod podłogą widzisz dziwnie mieniące się światło.
"Używasz" tajemniczej deski i...
Znajdujesz klucz!
Teraz pozostaje Ci otworzyć skrzynkę i cieszyć się nagrodami.


Oczywiście takich questów może być mnóstwo, przecież możliwości jest wiele!


Ooo, pomysł Cewixa jest świetny!
Ilość naszych niepowodzeń (złamanych wytrychów) zależy od punktów zręczności.



To by było coś!

Nathes
03-03-14, 16:50
Hmm a co do tych wytrychów jestem za Nekromancie by się przydał taki bajer bo na przykład taki prawy duchowny nie będzie chyba kradł :) popieram żeby zależało to od zręczności.

tomakeo
03-03-14, 16:56
Wytrychy widziałbym raczej w systemie prac (o ile kiedykolwiek to powstanie). Dodać do jakiejś specjalizacji i by było ciekawie.

hulton
06-03-14, 13:28
Ja bardziej to postrzegam jako zwykly item, potrzebny do codziennych zadań/tasków.

hulton
22-06-14, 20:59
Z uwagi na to, że temat miał wiele ocen pozytywnych a nikt go nie rozpatrzył, postanawiam go ODŚWIEŻYĆ.
Wypowiadajcie się proszę!

tomakeo
22-06-14, 21:02
Napisałem reklamę z pomocą kilu osób, wrzuciłem na kilka for. Jest nawet recenzja na mmorpg.org.pl
Póki nie będzie nowego klienta gry to to musi wystarczyć.

Pozdrawiam.

hulton
22-06-14, 21:30
Tak, Tak.
Nie chodzi mi już o reklamę.


Myślę o koncepcji wytrychów!

mody189
22-06-14, 22:14
Dobrze że domek wysprzątałem, ale wytrych to mi się bardziej z Hitmana kojarzy xd

hulton
22-06-14, 22:16
Dlaczego?
Powstałaby gildia złodziejaszków i wyobraź sobie dziesiątki miniquestów związanych z takimi "robótkami".
To by był wielki + dla klimatu RPG.

mody189
22-06-14, 22:51
No pewnie że by powstała a na przodzie słynny z wkradania się do domków bez wytrychów morgian i słynny z debilizmu daiver:) Daj się zbadać facet, nikt by w domu nie trzymał itemów bo jakieś zjeby skillowały by robótkowe opierdalanie domków:)

Arkon
22-06-14, 23:04
przecież to by nie działało na domy graczy... D: bo to byłoby fuck logic.

mody189
22-06-14, 23:25
jednorazowe wytrychy, dzięki którym można by uzyskiwać dostęp do niektórych pomieszczeń...

Mi to brzmi jednoznacznie. Ale to być może spowodowane jest dzisiejszym moim stanem rzeczy xd

hulton
23-06-14, 00:09
No nie działałoby na domki graczy ;D
Jednorazowe, bo albo się uda otworzyć albo wytrych się łamie i potrzebujemy 2.

hulton
07-09-14, 18:14
Ekhm... Pomyślałem, że odświeżę temat.

WarlordPL
07-09-14, 19:35
Widze ze takie propozycje jak w grze Oblivion :P
Ale propozycja fajna,moze tak dodatkowa umiejętnosc?? Otwieranie Zamków??
Moze by zrobili altaron jak kultowa gra mmorpg Runescape?? Pełno umiejętnosci i kazda czemu innemu odpowiada

nifro
07-09-14, 21:32
a może coś na kształt Ultimy online :P

hulton
12-11-14, 18:01
Ha!
Czas na odświeżenie :P

Dokładnie o to chodzi.
Mniej więcej tak jak w Ultimie, Nifro ;)

hulton
25-11-14, 19:36
Reeeefresh!

Asayer
26-11-14, 07:53
Ja to widzę tak, że poza gildią złodziei i zadaniami z nią związanymi, wytrychy przydawały by się po prostu na mapie. To znaczy, że w losowych miejscach na mapie respiły by się kufry (podobnie jak potwory tyle, że kufry nie mogły by się ruszać), a otworzyć by je mogli tylko członkowie gildii i tylko za pomocą wytrychów. Mechanika taka jak opisał hulton; wytrych ma jakąś szansę na otworzenie kufra a w przypadku niepowodzenia znika. Kufrów mogło by być kilka rodzajów; im trudniejszy do otworzenia tym lepsza nagroda (nagrody do ustalenia).

hulton
01-12-14, 20:56
Świetne!
Właśnie tak :D

hulton
08-12-14, 18:33
Czas odświeżyć temat :v

Tyrond
08-12-14, 20:30
Za te refreshe powinien być banan.

Czorny3303
16-12-14, 11:40
Dodałbym jeszcze możliwość "spojrzenia przez dziurkę", coś na smak hitmana.

szymongal
16-12-14, 15:43
I co niby chciałbyś zobaczyć? Altrela trzymającego drzwi? ;P

hulton
21-01-15, 14:48
Refreeesh :d

Arkon
21-01-15, 17:20
http://i.imgur.com/z3t5bPT.png?1

Tyrond
21-01-15, 20:42
Serio, za nieuzasadnione refreshe powinny być bany, trzeba tępić głupotę.

hulton
26-01-15, 12:08
A to dlaczego?
Refresh jest jak najbardziej uzasadniony - temat nieco zapadł się w odmęty forum i nikt już go nie widzi.
Na każdym normalnym forum odświeżanie tematu można robić co 48 godzin.

Marancza
26-01-15, 19:46
Ja się nie znam, ale nie wiem czy to jest normalne forum...

Tyrond
26-01-15, 21:39
Refresh byłby uzasadniony gdybyś coś wniósł nowego do tematu. Ty tutaj refreshujesz w nadziei, że ktoś coś zrobi, poprostu wykopujesz swój temat który dawno umarł.

Mcree
26-01-15, 21:50
Ja bym temat zamknął i przeniósł do "Odrzucone" lub "Oczekujące na wprowadzenie". Czujecie tą oazę spokoju po takim zabiegu?

hulton
27-01-15, 14:25
Właśnie tego oczekuję - w międzyczasie na forum pojawia sie wiele nowych osób, które nie widzą już tego tematu.
Chodzi o to, by otrzymać taką ilość... ocen, by pomysł został zaakceptowany lub odrzucony :d
A ocen pozytywnych nie brakuje.
Czemu więc inni mieliby się nie wypowiedzieć, tylko dlatego, że temat nieco się zestarzał? :d

Czorny3303
27-01-15, 18:42
Bo Diana i komputer hitmana nie do użytku...

Tyrond
27-01-15, 20:04
No dobra, czas to zakończyć. Ten pomysł nie ma racji bytu w Altaronie, ktoś kto uważa inaczej nie ma najmniejszego pojęcia o grze. Żeby nie było, że bez argumentów już je podaję. Na początek stwierdzę "oczywistą oczywistość", wytrychami otwieramy zamknięte drzwi, no i jakie zamknięte drzwi spotkamy w Altaronie? Pierwszą "grupą zamkniętych drzwi" są drzwi od domków, możliwość otwierania komuś domku by go okraść lub zasypać parę kratek odpada. Następne są drzwi questowe, które można później otworzyć jak się dokona postępu w misji. Powszednie wiadomo iż Altaron stawia na klimat i rozgrywkę fabularną, więc możliwość wejścia na lokacje questowe w inny sposób niż postęp w misji zgodnie z fabułą nie przejdzie. Misje trzeba robić, a nie lecisz na exp, farmisz kasę na wytrychy i myk dostajesz się do lokacji qestowej. Ostatnia "grupa zamkniętych drzwi" jest hmmmm.... niech będzie "reszta". Drzwi do skarbców, prywatne pokoje npc itd. itp. Nie jest tego dużo, lecz brak dostępu do części pomieszczeń w niewielkim stopniu poprawia klimat, do tego skarbce powinny zostać zamknięte a skarby które w nich widzimy powinniśmy próbować zdobyć w inny sposób. Dzięki temu poszukujemy questów i polujemy na nowe moby w nadziei, że zdobędziemy coś co widzieliśmy w skarbcu i tak nakręcamy prawdziwy klimat rpg.
Jak widzisz obecnie wytrychy nie mają jakiegokolwiek zastosowania w Altaronie, jeśli czegoś nie wymyślisz temat umrze śmiercią naturalną(choć to już dawno miało miejsce).

paaaprikos96
27-01-15, 20:38
Jestem w 99% tego samego zdania co Tyrond. Czemu nie 100%? Myślę, że jedyną rzeczą, do której mogłyby się przydać wytrychy byłyby jakieś skrzynki pojawiające się w losowych miejscach mapy Altaronu, byłoby ich załóżmy kilka na tydzień, czy udałoby się nam je otworzyć zależałoby od naszej zręczności, zawierałyby coś losowego etc.
Oprócz tego pomysłu wytrychy uważam za bezużyteczne.

cewix
30-01-15, 01:17
Aktualnie mogą być one bezużyteczne, ale skoro w nowej grze mapa ma sie zmienić dosyć mocno to nie widze przeciwskazań, aby stworzyć kilka/naście/set miejsc do których wytrychy by się przydały ;)