PDA

Zobacz pełną wersję : Knight vs Pal


Wilius
11-05-11, 16:26
Witam mam pewna sprawę dotyczącą skilli palka i knighta mianowicie
interesuje mnie kilka waznych spraw:

1. Bardzo wiele osob narzekalo na powolne skile palladyna. Ok - zgodze sie z tym. Nalezalo je podniesz ale nie az tyle krotnie.

2.Sprawa palladynow wyjasniona. Chodza teraz szczesliwi i usmiechnieci lecz co z rycerzami ? Skile palladyna zostaly podniesione a knighta obnizone. Dlaczego ?
Nikt tego nie wie i nie moze pojąć.

Akualnie palladyn z 50- 54 wbija ok 1h, natomiast knight w 1h godzine wbije ile ?
odp to 100%! Tak! tylko jeden skill

Moznaby wymieniac zalety knighta i palladyna, ale nie po to robilem ten temat.
Chcę tylko usłyszeć odpowiedź twórcy Altaronu, który przez 4 lata zrobił aż tyle niedociągnięć.

Moje prośba to przywrócić tą prędkość skila knightowi co była wczesniej.

Dziękuje za przeczytanie postu.
Pozdrawiam Wilius :)

Slythia
11-05-11, 16:29
1) Łucznik skilluje teraz tak samo szybko, jak wcześniej rycerz 1h i 2h.
2) Jedynie rycerz 2h ma obniżone skille, by był zbyt silny, nawet uwzględniając fakt, że broń dwuręczna ma być silniejsza. W zamian mocno obniżyliśmy koszty PNów, które mogą prędkość skillowania znacznie zrekompensować.

Balansacja jest ze wszystkich aspektów gry najtrudniejsza, tego nie da się idealnie ustalić nawet na testowym serwerze, dlatego dopiero teraz staramy się coś robić.

siwyus
11-05-11, 16:30
Nie zakładaj tego samego tematu w każdym dziale ...

Wilius
11-05-11, 16:33
Jak dla mnie to było wszystko OK. Wystarczyło tylko podnieść skile palladynowi i serv jest super. Nie gram na nim po to by siedziec 12h przy skilach i miec 60 jednoręcznej. Jeśli bede chcial poswiecic duzo czasu na skilowanie to pojde na rl. Zgodze sie z tym, zeby skile nie wpadaly jeden za drugi. Trzeba cos poswiecic czasu oraz byc cierpliwym no ale bez przesady... Dlaczego jedni maja miec lepiej drudzy gorzej ?

Slythia
11-05-11, 16:35
Tyle, że jednoręcznej nie ruszaliśmy... Jedynie prędkość skillowania 2h została zmieniona oraz zmodyfikowaliśmy liczbę punktów PN na poziomy umiejętności.

Wilius
11-05-11, 16:36
Skiluje już równa godzine. Wbilem 64 % mam 54 skila w jednorecznej.
Skiluje na slimach.

Sliwa0907
11-05-11, 16:39
Jeśli bede chcial poswiecic duzo czasu na skilowanie to pojde na rl. Zgodze sie z tym, zeby skile nie wpadaly jeden za drugi.

To idz wlasnie na rl...ludzie zrozumcie, ze Altaron ma nie byc druga Tibia, to ma byc inna gra, a wiec i rozgrywka niech bedzie inna. Tutaj trzeba sie troche natrudzic zeby cos osiagnac i to jest wlasnie O.K. Jesli ktos chce latwej rozgrywki, skilli w dwa dni i 50 lvla w kolejne 3 to niech wraca do Tibii i gra tam dalej. Balans jest ok poki co, nie odbiega od standardow innych MMO i skonczcie narzekac ze mag nie jest tankiem i obrywa za duzo, a pallowi za szybko leca skille. Od tego sa 4 profesje(+subprofesje) zeby stworzyc taka postac jaka wam odpowiada.

Slythia
11-05-11, 16:40
To tak mało? Dodaj do tego PNy, które zdobyłeś/zdobędziesz i masz całkiem ładny skill. Dlaczego każdy uważa, że skoro w Tibii idiotycznym, niepisanym warunkiem było mieć 80/80 to tutaj też? Czy te liczby są serio aż tak istotne?

Czy jakby skille rosły 100 razy wolniej, lecz obrażenia byłyby odpowiednio większe, to też na siłę chciałbyś te 80/80 po to, by zwyczajnie mieć?

Wilius
11-05-11, 16:41
Człowieku przez 60 min wbilem 60%. pall wbil az 4 skile !!
Sądzisz, że jest dobry balas? Weź się dobrze p****i w łeb

Slythia
11-05-11, 16:45
Mam nadzieję, że to nie było do mnie.

W chwili obecnej 1h skilluje tak samo szybko wg. wyznacznika co łucznik dista. Identycznie. Tak samo. I kultury trochę nie zaszkodzi.

Wilius
11-05-11, 16:45
Nie dlatego by je miec, lecz dlatego, ze male hity wchodza.
Dajmy palladyn 55 skill. Na PN nabija sobie do 67.
Teraz sie rodzi pytanie po co w ogole grac knightem skoro pall jest 10x silniejszy i ma ten sam skill obrony ?

Sliwa0907
11-05-11, 16:46
Człowieku przez 60 min wbilem 60%. pall wbil az 4 skile !!
Sądzisz, że jest dobry balas? Weź się dobrze p****i w łeb

1.To moje zdanie, wyrazam je przynajmniej w kulturalny sposob.
2. Pall z zalozenia jest shooterem, czyz nie?
3. Dmg miedzy kina i pallem nie jest tak duzy, dodajmy do tego ze wojownik dostaje duzo mniejsze hity
4. Powolujac sie w Twoim stylu na 'RL' tam pallowi leca 3 razy szybciej skille i nikt nie placze?

Slythia
11-05-11, 16:47
Za małe hity... Hm...

Co ty bredzisz? Obecnie rycerze mają o wiele silniejszą broń, częściej z niej trafiają i mają mniejszy rozrzut obrażeń, co w konsekwencji daje wyższą średnią.

Dodajmy do tego fakt, że sam skill obrony bez tarczy wiele nie da. A łucznik tarczy nie ma jak nosić.

Kosiara
11-05-11, 16:48
Nie wiem droga administracjo skąd ten dziwny pomysł, jako że rycerze dwuręczni nie są tacy imba jak się ogólnie wydaje. Brakiem tarczy (która naprawdę dużo daje i MAM idealne porównanie ponieważ mój znajomy gra 1handerem) mamy jakieś 2-3 atku w broni więcej. Efekt? DUŻO większe waste na expie. Mało tego, skillowanie na potworkach było niemożliwe, jako że najsłabszą bronią w kategorii 2h jest biała klinga. I zniósł bym te WSZYSTKIE niedogodności gdyby nie ta 'poprawka', którą właśnie nam zaserwowaliście. W dalszej perspektywie to po prostu powoduje to co opisałem zresztą tu: https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=7195&postcount=25


Dodałbym jeszcze fakt, że bonusy setów dla 2 ręcznych są co najmniej bezsensowne (+1 do dwuręcznej, ok. ale +2 do tarczowania podczas gdy zrzucam tarczę aby dostać bonus? Idealnym pomysłem byłoby zamiast tego dać do PANCERZA)

Slythia
11-05-11, 16:50
Bonusy, broń - to wszystko jest do zrobienia. Z bonusami ten sam problem mają łucznicy.

Spokojnie, odczekamy jakiś czas, będę (będziemy) obserwować jak sobie radzicie (podglądając was na expach, ha!) i jeśli faktycznie poprawka aż tak wam zaszkodziła, że staliście się najgorszą profesją to nieco ją zmodyfikujemy.

Wilius
11-05-11, 16:53
Zgodzę się z Kosiara. Ta poprawka była jedynie dobra dla jednej strony.
Nie ma co się oszukiwać. Chcę jedynie aby skile knighta wrocily do normy

Kosiara
11-05-11, 16:54
Jednak nie zauważasz faktu, że zmiany wprowadzone teraz mają efekt długofalowy a nie natychmiastowy. Podglądanie na expie za wiele nie da..

Wilius
11-05-11, 16:56
Posluchaj administratorze.
Tu nie chodzi o to by co jakis czas zmieniac x skila u danej profesji.
Dlaczego jedna osoba ma sie meczyc kilka dni ze skilowaniem. Wejdzie poprawka i druga osoba wbije to w 5h ?. Balans nalezy zrobic natychmiast i zostawic wszystko w spokoju

Wicked
11-05-11, 16:57
Czy wy w ogóle patrzycie co piszecie czy wyciągacie jakieś argumenty z rzyci kosmity i sobie tak klepiecie radośnie farmazony na jakikolwiek temat?

Rycerz obecnie jest najbardziej opłacalną klasą. Do niedawna skill leciał mu jak szalony i wszyscy byli happy. Poza łucznikami.
Zmieniono łuczników i są w takiej samej sytuacji jak rycerz przed zmianą. I co? Nagle łucznik OP? Czemu mam wrażenie, że płaczą tylko Ci, którzy przestali mieć ogromną przewagę?

Rycerz ma bonusy z pancerza - łucznik nie ma żadnych.
Rycerze mają po 80 skilla, ja mam 69 po dwóch dniach intensywnego skillowania. (37 poziom)
Rycerz nie lata jak głupi po respie, lurując co się da. Rycerz ma sporo hp. Rycerz ma w piździot capa. I na dobrą sprawę potrzebuje tylko się leczyć.
Rycerz ma ogromne bonusy z broni + możliwość tej broni ulepszania. Łucznik nie.

Polecam zastanowić się 10x, zanim zaczniecie gorzkie żale.

Slythia
11-05-11, 17:00
Ile razy mam powtarzać - nikt 1h nie ruszał. Jedynie 2h. Przynajmniej tak mnie poinformowano.

Było zrobione od razu - na początku płakali wojownicy, potem łucznicy. Nic nie mieliśmy robić? Staramy się zrobić w miarę sensowną balansację, lecz tego od razu zrobić się zwyczajnie nie da. Staramy się reagować na prośby graczy (zasadne oczywiście). Jeśli popełniliśmy błąd z tymi 2h to go naprawimy. Osobiście byłam za nieco innym rozwiązaniem, lecz teraz to nieważne :).

Wilius
11-05-11, 17:04
Rycerze mają po 80 skilla, ja mam 69 po dwóch dniach intensywnego skillowania. (37 poziom)
***Hahahaha!! Jestes zabawny !!
***Mam prawie 25 lvl i wiesz jaki skill ? 54 !! Jak juz pisalem wyzej idzie mi 1% ***na 1 min -.- na tym skilu. Wiadomo. Dalej bedzie jeszcze gorzej :)
Rycerz nie lata jak głupi po respie, lurując co się da. Rycerz ma sporo hp.
***Wy macie sporo hp i many. Duzo lepiej sie leczycie ! Malo tego !
***Na moim lvl mozecie spokojcie cisnac roznego rodzaju monstery "typu dragi ***czy warlordy" Uciekacie przed nimi i nie zadaja wam obrazen!.
[/QUOTE]

Kosiara
11-05-11, 17:10
Czy wy w ogóle patrzycie co piszecie czy wyciągacie jakieś argumenty z rzyci kosmity i sobie tak klepiecie radośnie farmazony na jakikolwiek temat?

Pominę tą prowokacje.


Rycerz obecnie jest najbardziej opłacalną klasą. Do niedawna skill leciał mu jak szalony i wszyscy byli happy. Poza łucznikami.
Zmieniono łuczników i są w takiej samej sytuacji jak rycerz przed zmianą. I co? Nagle łucznik OP? Czemu mam wrażenie, że płaczą tylko Ci, którzy przestali mieć ogromną przewagę?

NIC do łuczników nie mam. Jako, że wiele osób się skarżyło to macie co chceliście dla mnie 0 różnicy.


Rycerz ma bonusy z pancerza - łucznik nie ma żadnych.


2h rycerz ma praktycznie to samo co łucznik, chyba że uważasz +1 do 2h jako jakiś hiperbonus..


Rycerze mają po 80 skilla, ja mam 69 po dwóch dniach intensywnego skillowania. (37 poziom)

Jakie 80? Ja mam osobiście 66 czy tam 67.

Rycerz nie lata jak głupi po respie, lurując co się da. Rycerz ma sporo hp.

Ale przyjmuje wszystkie obrażenia na siebie. Coś za coś.

Rycerz ma w piździot capa. I na dobrą sprawę potrzebuje tylko się leczyć.

Tutaj BARDZO bym się wadził. Cap - ok, jest go sporo ale to z leczeniem to chyba z dupy sobie wyciągnąłeś. Bez wprawnego operowania skillami i pozycją waste rośnie jeszcze bardziej niż można to sobie wyobrazić.

Rycerz ma ogromne bonusy z broni + możliwość tej broni ulepszania. Łucznik nie.

Bonusy z broni.. Tzn? Jeżeli chodzi o umagicznanie żywiołami to na tą chwilę można je sobie o kant dupy rozbić z prostego faktu, że zabiera to równowartość w ataku fizycznym (pominę tutaj sporadyczne spotkania z duchami czy żywiołakami)

Polecam zastanowić się 10x, zanim zaczniecie gorzkie żale.

Polecam POGRAĆ 2h ryckiem przed a po.


@down
Jeżeli się pcha na wrl na 35~ lvl to co się dziwić.

Slythia
11-05-11, 17:10
Drag czy warlord właśnie zadaje obrażenia dystansowe. Taki drobny fail. Co ciekawe - mocniej biją z dystansu niż z łapki (smoczki), zaś czarnoksiężnik w ogóle z łapki nie bije.

Nikt także na sewerze nie próbował walki z czarnoksiężnikiem. No prawie - Rekhyd raz. Prawie padł po paru hitach. Nie wyobrażam sobie, by mógł go pokonać biegając.

Bonusy z broni.. Tzn? Jeżeli chodzi o umagicznanie żywiołami to na tą chwilę można je sobie o kant dupy rozbić z prostego faktu, że zabiera to równowartość w ataku fizycznym (pominę tutaj sporadyczne spotkania z duchami czy żywiołakami)
Tutaj popełniasz spory błąd. Przejdź się do mojego domku, na północ od miasta, znajdziesz w nim straszaka. Zobacz jego statystyki i porównaj z normalnym. Zrobiłam go legalnie, każdy gracz tak może. Miałam nawet lepszego, lecz go spsułam. I potem stwierdź, że ulepszanie broni NIC nie daje.

@up
Wiem ;p. Lecz śmieszy mnie fakt, że kolega wyżej uznał, że 37 łucznik poradzi sobie z czarnoksiężnikiem... Toż osobiście pogratulowałabym takiej osobie i postawiłabym jej ołtarzyk.

Wicked
11-05-11, 17:21
Nie piszę teraz o 20 poziomowych zabawkach, bo tak nazwę rycerzy na tym poziomie, ale mówię o tych, co grają od początku i grają intensywnie. Oni mają po 80 skilla, bo nabili jak im szedł leciutko. Teraz jest na odwrót i nie rozumiem czemu jest źle. My sobie radziliśmy wczesniej jakoś, wasza kolej. ;)

***Wy macie sporo hp i many. Duzo lepiej sie leczycie ! Malo tego !
***Na moim lvl mozecie spokojcie cisnac roznego rodzaju monstery "typu dragi ***czy warlordy" Uciekacie przed nimi i nie zadaja wam obrazen!.

I smoki i warlordy to raczej exp dla rycerzy. Starczy, że warlord zniknie i już obrywamy obrazenia, samemu nic nie mogąc zrobić? A uciekać przed smokiem? No fakt, zdecydowanie lepiej biegać po połowie landu i unikać wave niż stać i ew, łaskawie, przesunąć się jedną kratkę.

I tak. Nie znacie wszystkich możliwości, a płakacie. Bez problemu da się zrobić broń jednoręczną z 10-cio punktowo większym atakiem. My, łucznicy, takiej opcji nie mamy.
Tyle na temat.

Kosiara
11-05-11, 17:36
Nie piszę teraz o 20 poziomowych zabawkach, bo tak nazwę rycerzy na tym poziomie, ale mówię o tych, co grają od początku i grają intensywnie. Oni mają po 80 skilla, bo nabili jak im szedł leciutko. Teraz jest na odwrót i nie rozumiem czemu jest źle. My sobie radziliśmy wczesniej jakoś, wasza kolej. ;)

<facepalm> Nie mam już sensowych argumentów. Mówisz chyba o rycach 1h co latali z nożykami albo już max noliferów co trenili 20h/day.

I tak. Nie znacie wszystkich możliwości, a płakacie. Bez problemu da się zrobić broń jednoręczną z 10-cio punktowo większym atakiem. My, łucznicy, takiej opcji nie mamy.
Tyle na temat.

Teraz to zauwazyłem, fakt łucznik powinien mieć też coś w ten deseń.

Gibon
11-05-11, 17:56
To idz wlasnie na rl...ludzie zrozumcie, ze Altaron ma nie byc druga Tibia, to ma byc inna gra.


Chyba cie pojebalo ze to biedzie INNA GRA chodzbys nie wiem jak sobie wmawial i jak wkrecal korby to to zawsze bedzie tibia i nic tego nie zmieni :D:D

Brando
11-05-11, 18:55
Chyba cie pojebalo ze to biedzie INNA GRA chodzbys nie wiem jak sobie wmawial i jak wkrecal korby to to zawsze bedzie tibia i nic tego nie zmieni :D:D

A ja myślę dzieciaku że się nie znasz... przyszedłeś sobie z otsów gdzie masz 973462973462734 lvl i będziesz się nam tu mądrzył? Zapomnij, to jest całkiem inna gra niż Tibia, i albo to zaakceptujesz albo wracaj na real Tibie do swojego 23 palka z carlin expic na amazonkach...

Sliwa0907
11-05-11, 19:05
Chyba cie pojebalo ze to biedzie INNA GRA chodzbys nie wiem jak sobie wmawial i jak wkrecal korby to to zawsze bedzie tibia i nic tego nie zmieni :D:D

1. Taki sam argument jak dla kolegi wczesniej: to jest moje skromne zdanie.
2. Nie musisz uzywac kwiecistych epitetow.
3. Jesli sie cos nie podoba to wracaj do Tibii, po co grac w dwie takie same gry?

Piruet
11-05-11, 19:58
Gram wojem. Skile nie idą, aż tak tragicznie a trenie na rotach. Porównując do Tibii idą nawet szybciej(oczywiście moim zdaniem). Gra jest grze nie równa. Tak samo jak balans balansowi. Ta gra to nie Tibia. Za dużo zostało zmienione. Samo to, że nie ma 4 klas a 3 i subprofesje to już znak, że to co innego.

bartossiek
11-05-11, 20:22
Zauważyłem że jest tu sporo narzekających 1h wojowników, którzy jak zwykle próbują zbudować sobie jak najlepsze warunki do grania żaleniem się na zuą administracje...
Tak jak pisała slythia (o ile to prawda) 1h wojownikowi skill leci tak samo jak wcześniej, a nawet jeśli nie, to i tak uważam że 1% na 1 minute na skillu 55~ nie jest takie tragiczne.
Jeżeli chodzi o wojownika 2h to niestety tak nie jest. Naprawdę nie wiem jak to jest z PNami, czy rzeczywiście ilość wymaganych PNów rekompensuje wolne skillowanie, ale jest ono MASAKRYCZNIE wolne :p
Skillując od godziny 17, do godziny 22, wbiłem z 10 skilla do 30. Jak widać w porównaniu z rycerzem 1h jest to totalna tragedia, tym bardziej że posiadają oni tarcze i bonusy setowe.
Jutro wyrównam swój skill w broni jednoręcznej (32 wbiłem na samym expie w kanałach) i sprawdzę jak prezentują się wymagane PNy do rozwinięcia skilla w 1h i 2h.
Jeżeli chodzi o częstotliwość wbijania skilli przez łuczników - uważam że jest troszke za duża, powinna zostać zmniejszona o jakieś 20-30% i wszystko było by ok, ponieważ jak wiadomo łucznik nie ma możliwości ulepszenia broni, czy też (o ile mi wiadomo) kupienia lepszej kuszy/łuku i jako że jest to klasa która powinna skupiać się na zadawaniu dmg'u musi mieć kopa.

Zapomniałem wspomnieć o jednej irytującej mnie kwestii - mianowicie o 2h wojownikach którzy wyskillowali sie do 60+ przed zmniejszeniem szybkości skillowania... to troche nie fair, no ale cóż począć

danield13
11-05-11, 21:01
22:05 Vix'Mage [11]: z 48 na 50 w 20min - on jest łucznikiem. Chyba nie trzeba nic dodawać. Moim zdaniem lekka przesada?

Okocim
11-05-11, 21:42
Nie wiem jak to jest ale prędkość skillowania broni jednoręcznej rzeczywiście spadła, sam tą umiejętność trenuje więc widze różnice. Jak już ktoś napisał tragedii nie ma.
Ktoś napisał również, że różnicy między wojownikami nie było...
Gówno prawda porównywałem razem z kolegom o podobnych skillach...
20 poziom mój best 90 kolega 170.
25 ja 130 kolega 200 nie licze juz nawet obrazen z rago.
Co do prędkości treningu łucznika... to, że mnożnik jest ten sam oznacza przecież, że łucznik skilluje jakieś 50% szybciej a różnica wzrasta wraz ze skillem.
Dlaczego? Proste wojownik dostaje 1 skill point za każdy cios trafienie lub nie, natomiast łucznik dostaje 1 sp gdy spudłuje, a 2 gdy trafi.
Właśnie w tym ta różnica.
To kilka faktów mam nadzieję, że wniosłem coś do sprawy mimo, że nie mam zdania na ten yemat.:)

muscovite
11-05-11, 21:46
Jako zwiadowca zauważyłem, że teraz szybkość wbijania (na oko, nic nie przeliczałem) skilla przesunęła się o jakieś 7 poziomów. O co mi chodzi? Na starych zasadach czas wbijania umiejętności podczas skillowania z 62 na 63 jest taki sam jak szybkość skillowania na nowych zasadach z 69 na 70.
Wszyscy wojownicy teraz tak narzekają a dla was jeśli chodzi o jednoręczne bronie nic się nie zmieniło... Więc po co te żale?

ps. Wbicie skilla 70 z 69 zajęło mi około dwie godziny. Dużo? Mało? Oceńcie sami.

Slythia
11-05-11, 21:58
Nie wiem jak to jest ale prędkość skillowania broni jednoręcznej rzeczywiście spadła, sam tą umiejętność trenuje więc widze różnice. Jak już ktoś napisał tragedii nie ma.
Tyle, że naprawdę nikt tego nie ruszał...

Remu
11-05-11, 22:06
A może nikt nie ruszał obrony tarczy? Bo ja zauważyłem, że obrona tarczą rośnie o wiele, wiele szybciej, niż skill broni jednoręcznej.

Kosiara
12-05-11, 05:04
Nocka expienia, 1% doszedł. Skil 67.. Tyle w temacie. Słodkich snów <3

kropla0
12-05-11, 05:13
skill jest skillem a nie w tym sek .
Bo ja sobie nie wyobrazam palla i woja na tym samym lvl i z tymi samymi skillami ( np po 80 na atk ) no chyba ze wy macie inne zdanie ale skill dla kazdej profy powinien byc inny a tu wiekszosc patrzy na cyferke skilla

prosze troche rozwagi

p.s ciekawe kto pierwszy padnie woj czy pall z tymi samymi skilami i na tym samym poziomie jak beda chcieli walczyc i to jest balans?? ( wiem ze ciezko to ustawic )

powinni miec tekie same szanse zalezne od ich rl umiejetnosci

p.s.2 sorka za brak pl ale win eng xd

Siwor
12-05-11, 05:25
Tyle, że naprawdę nikt tego nie ruszał...

Witam!
Co do broni jedno ręcznej ludzie mają racje. Została tak samo zmieniona jak 2h. Odrazu po wprowadzeniu dla palladyna łatki skillowałem jak dzień wczesniej. wbija się teraz NAPRAWDĘ CIĘŻKO i jak bum cyk cyk jednoręczna została ruszona i to bardzo dotkliwie. :D Może zapytaj się chłopaków co tam pomodzili może to ich pomyłeczka albo pomysł.

BROŃ JEDNO-Ręczna także została ruszona!!!! ;)

Okocim
12-05-11, 06:29
Nie przesadzajmy z tą jednoręczną... różnica jest niewielka. Natomiast obrona albo przyspieszyła albo pozostała bez zmian. Obrona wskakiwała wolniej niż broń, a teraz wskakuje chyba nawet szybciej.. dowiem się jak już wyrównam te umiejętności.

kropla0
12-05-11, 06:50
tak okocim masz jakas racje bo mi def dorownal do atk a nawet szybciej rosnie chodz ten sam poziom skilla

a i zapomnial bym skilam na czerwiach ;p

p.s. sorka za brak literk pl ale nic nie zrobie eng windows xd

kropek667
12-05-11, 07:49
Wszyscy jesteście żałośni do potęgi, a dokladnie wszyscy wojownicy którzy płaczą jak to wolno im skille rosną. nie rozumiecie że macie więcej shielda (mniej dmg dostajecie) i macie bronie po 35-40 atk ? a my tylko speary luk i kusze ? prosze adminów o zamknięcie tego śmiesznego tematu !

Wilius
12-05-11, 15:18
Wszyscy tutaj wiemy, ze cos jest nie tak z tymi 1h/2h skilami.
Ktos tam wyzej pisal ze wbil skila lucznikiem z 48 - 50 w 20 min.
Woj wbijalby to przez ok 1.5-2h.
Powiem krotko.
TRACICIE GRACZY ! Znam juz wielu co odeszlo przez tą "poprawkę"
Skile woja ida jak krew z nosa. Nalezaloby cos z tym zrobic. Niesadzicie ?

DO TEGO DAZYLISCIE ??

https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=973

10 LVL PALL SKILE 60 !!
BRAWO DLA WSZYSTKICH ADMINISTRATOROW !!
GOGOGO 10 LVL 100 SKILL DISTA BEDZIE HARDOCIE NA TYM SERWIE ! POZDRO!
BALANS SIE WAM UDAL!! POGRATULOWAC!

kropek667
12-05-11, 15:48
postaram sie wbic te 100 skilla :)) :D

thomson1708
12-05-11, 15:59
Jesteście żałośni wszyscy wam powiem, mam 28 knighta (był 32 prawie) i sam skillowałem do 80 (miałem go) i wiem że skille dalej rosną szybciej niż na rl (2 dni skillowania i miałem 75 bez PN!!!!) Pozatym muszą być zadawany blood hity by skill rósł tak samo shielding musisz dostawać chmurki 8 mobów=8chmurek=x8 szybkość shielda tak więc pozdro nie wiecie to się nie wypowiadajcie -.-:\:\

Wilius
12-05-11, 16:04
Twierdzisz, ze skilujac na slimach jestem noobem ?
Wystarczy ze blood hit bedzie wchodzil co 3/4 uderzenie ( mi wchodzi praktycznie kazde).
2 slimy = 2 chmurki / czasem sie wbija wemnie / czasem w pancerz.
Skill na slimach to jest dobra rzecz. Miales !! Dobrze powiedziales ! MIALES!
Czyli to bylo przed poprawka. Zrob teraz woja i sie bedziesz mogl wypowiadac na ten temat.

voagar
12-05-11, 16:05
Posluchaj administratorze.
Tu nie chodzi o to by co jakis czas zmieniac x skila u danej profesji.
Dlaczego jedna osoba ma sie meczyc kilka dni ze skilowaniem. Wejdzie poprawka i druga osoba wbije to w 5h ?. Balans nalezy zrobic natychmiast i zostawic wszystko w spokoju

Jak najt byl najlepszy to nie pisales, ze jest za dobry, podwyzszyli palkowi, Tobie zostawili tak jak bylo to dalej masz z tym problem, pies ogrodnika, i jak to tam wczesniej napisales "Pierdolnij sie w leb".

@up
Ty chyba dalej nie rozumiesz, ze SKILL najtowi leci tak samo jak wczesniej.
Jak mi lecialo przy 55 dista 7%/godzine to jakos wszystko bylo okej?
Chcesz 2h? Od czego masz PNy?

thomson1708
12-05-11, 16:14
Proszę o zamknięcie tematu ( nie ma sensu dalej tego ciągnąć od skilów są pn) magowi na 20 m lvl schodzi 1000+ manasów na 1 mlvl i nikt nie narzeka tylko tb. coś nie pasuje??

voagar
12-05-11, 16:14
Nie podoba sie? To nie graj, nikt Ci nie karze, przymusu nie ma, za kratki tez nie trafisz-obiecuje.

p.s. Przed pisaniem posta, sprawdz prosze czy Ci sie przypadkiem caps lock nie wlaczyl :)

Wilius
12-05-11, 16:19
Widac, ze gracie palkami
Sadzicie ze to jest dobry balanas ??
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=973
10 lvl 60 skill ?
ja na 24 mam 55. Skilowalem juz ok 12h

Kosiara
12-05-11, 16:20
Po cholere odzywają sie 1 handerzy?

thomson1708
12-05-11, 16:22
Ile on skilował? Myślisz że ci prawde powie? Ile ty skilowałeś napewno nie 12h. Skile u knighta nie uległy zmianie od 7 dni oraz z królewskiej klingi +2 na 80 skillu wchodziły mi hity pomiędzy 100-160 w bandyte+ 130 z exori, tak więc porad ponowny PROSZĘ O ZAMKNIĘCIE TEMATU A W RAZIE OTWARCIA NOWEGO TEMATU UKARAĆ OWEGO GRACZA ZA SPAM -.-

voagar
12-05-11, 16:27
No tak, ubierzesz miecz ktory ma 40ataku, na skillach 55 i bedziesz walic po 200, a ja z w wloczni po 50. rzeczywiscie POWIEKSZMY SKILL RATE NAJTOWI!!!!

thomson1708
12-05-11, 16:29
No tak, ubierzesz miecz ktory ma 40ataku, na skillach 55 i bedziesz walic po 200, a ja z w wloczni po 50. rzeczywiscie POWIEKSZMY SKILL RATE NAJTOWI!!!!

ten miecz jest na 25 pozdro i ma 28 ataku (+2) Nie wiesz to się nie odzywaj.... NIKT NIE KAŻE CI SKILLOWAĆ. Ps. Z kuszy masz większe hity a z łuku masz 3 hity w ciągu 1.5s (kumpel na 60 dist zabijał tym +święte strzały na combo truposza

Slythia
12-05-11, 16:49
Mój miecz jednoręczny na 25 poziom ma 41 ataku.

siwyus
12-05-11, 17:07
Mój miecz jednoręczny na 25 poziom ma 41 ataku.

+15 ?? Czy może jakiś specjalny miecz MG ?? Bo takiego nie spotkałem ... Zaibatsu na 30 nie ma nawet 40 ataku...

Pomocnik
12-05-11, 17:48
Skille dla wojownika w broni jednej recznej zostaly pomniejszone. Dzisiaj testowalem z kolega zaczynalismy od tych stamych skilli i co wyszlo kolega wbil 5 skilli gdzie ja wbilem tylko 2.5

Bombograd
12-05-11, 19:08
+15 ?? Czy może jakiś specjalny miecz MG ?? Bo takiego nie spotkałem ... Zaibatsu na 30 nie ma nawet 40 ataku...

straszak ma 36atk +5 zwoju i masz 41atk :)

Slythia
12-05-11, 19:14
straszak ma 36atk +5 zwoju i masz 41atk :)
Straszak ma 34.

Nie tylko zwoje :). Jakby ktoś chciał obejrzeć - leży w domku na północ od miasta, obok leży normalny straszak. Nie powiem jak go zrobiłam - sami myślcie. Jest jednak całkiem legalny i możliwy do zrobienia przez graczy.

Miałam 44, lecz się spsuł...

Van Taron
13-05-11, 02:32
Skille dla wojownika w broni jednej recznej zostaly pomniejszone. Dzisiaj testowalem z kolega zaczynalismy od tych stamych skilli i co wyszlo kolega wbil 5 skilli gdzie ja wbilem tylko 2.5

Dzisiaj trenowałem z Dziewczyną i w ciągu godziny zdobyła 3 poziomy w walce dystansowej kiedy ja w posługiwaniu się bronią jednoręczną uzyskałem tylko 30%.

Nie wiem co o tym myśleć ale jak dla mnie to ciut przesada tak obniżyć, za bardzo opornie się trenuje.

siwyus
13-05-11, 05:07
Niby mówią, że skille 1h idą tak samo jak dyst a to wcale nie prawda, bo idą wolniej...

Pomocnik
13-05-11, 06:38
Tak zgadzam sie z Van Taronem i Siwusem , skille ida wolniej i prosimy aby przywrócić te skille to stanu poprzedniego.

Kosiek
13-05-11, 08:11
@Van Taron: zauważ, że łucznik ma do wyboru tylko żałosne włócznie, a jak chce mieć coś mocniejszego to ma bełty 3 miedziaki za sztukę. Wy kupujecie sobie miecz 40 ataku i wio, a ja mam problem wbić hita ponad 150... 110 to rzadkość.
Jeżeli cena bełtów zostanie zracjonalizowana / dostaniemy coś oprócz zwykłej włóczni, to możecie nam obniżać tempo zdobywania dystansu, w każdym innym wypadku sio.

Dynd
13-05-11, 13:31
Czy wy w ogóle patrzycie co piszecie czy wyciągacie jakieś argumenty z rzyci kosmity i sobie tak klepiecie radośnie farmazony na jakikolwiek temat?

Rycerz obecnie jest najbardziej opłacalną klasą. Do niedawna skill leciał mu jak szalony i wszyscy byli happy. Poza łucznikami.
Zmieniono łuczników i są w takiej samej sytuacji jak rycerz przed zmianą. I co? Nagle łucznik OP? Czemu mam wrażenie, że płaczą tylko Ci, którzy przestali mieć ogromną przewagę?

Rycerz ma bonusy z pancerza - łucznik nie ma żadnych.
Rycerze mają po 80 skilla, ja mam 69 po dwóch dniach intensywnego skillowania. (37 poziom)
Rycerz nie lata jak głupi po respie, lurując co się da. Rycerz ma sporo hp. Rycerz ma w piździot capa. I na dobrą sprawę potrzebuje tylko się leczyć.
Rycerz ma ogromne bonusy z broni + możliwość tej broni ulepszania. Łucznik nie.

Polecam zastanowić się 10x, zanim zaczniecie gorzkie żale.
Wszystko dobrze powiedziane. Ale ja dodam swoje nie koniecznie z Toba zgadzając się. Od kiedy zrobiono ta balansacje moj kolega zrobil lucnzika. W 1 dzien zrobil 60 skila. Dodatkowo ma 10 poziom. Czyli jak zrobi 20 poziom ma 50 PN. Przypuscmy ze 1 skill mu w skoczy do tego poziomu jak nie dwa. doda sobie okolo 8 skili. Ja natomiast robiac skill 52 na 53 na szlamie potrzebowalem 79 min. Kolega natomiast wbil 10 skili. czyli jak ja bym wbijal tyle trwalo by to okolo 12h. Uwazam ze wszystko jest ok. Tylko ze trzeba lucznikowi TROCHE obnizyc! A rycerzowi TROCHE podwyzyc. Lecz lucznikowi powinno troche szybciej to wchodzic.

Van Taron
13-05-11, 13:44
Zgadzam się z tym że łucznik nie ma lekko z wyposażeniem, z rzadkim trafianiem itd.

Ale nie zapominajcie o PN. Tak jak mówił kolega wyżej. Teraz np gdy umiejętność walki na dystans dobije do 60 - 70 poziomu i doda wszystkie punkty PN np na 20, 25 poziomie doświadczenia to zyska... 80? 90 poziom walki dystansowej? :)

Beriax
13-05-11, 14:39
Kiedyś jak woj kosił jakoś łucznik musiał grać i dawać sobie rade, a teraz kurwa wojownicy płaczą że tak im źle dobrze jest woj i tak ma duże hity a pal musi się ciągle jebać z tymi boltami i kuszą i nawet na tym 80/90 dst jak ktoś wspomniał nie uderzy więcej niż woj na 60 skilu.

muscovite
13-05-11, 15:12
Van Taron musze z przykrością stwierdzić, że Twoje obliczenia nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Jeśli dobrze pamiętam do na 1 pkt walki na dystans pomiędzy poziomem 60 a 70 wydajesz od 8 do 9 pn. Na 71 poziom musze wydać 10 pn.

Co to oznacza? Masz 10 poziom i nabijasz skilla 60. Potem do 20 poziomu zdobywasz 50 pn. Kupujesz pięć skilli po 8 i jeden po 9. Masz 66 poziom dista.

Na trzydziestym w sumie 51 pn (jeden nam został wcześniej) kupujesz cztery po 9 pn i jeden po 10. To oznacza 71 poziom walki na dystans. I 4 pny pozostaja.

Do tego dodajmy kilka poziomów zdobytych na expieniu. To daje nam MASKYMALNIE 75 poziom walki na dystans. A jeśli ktoś lubi siedzieć i trenować do upadłego jego sprawa. Ale po tym co teraz widzę to skillowanie powyżej 70 to będzie niezła udręka. A co jeśli padnę? Dzisiaj miałem sporego freeza i nie udało mi się przetrwać ;p Wcześniej kupiłem sobie 70 dista za pny. I co? Poziom spadł do 20% do 69. 9pnów poszło do nieba. Nie ma co płakać. Ze starym systemem skillowania musiałbym to nabijać jakieś dwa dni o.0 Teraz wystarczy jeden ;p