PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Mounty aka wierzchowce


Sosna
13-05-11, 07:30
witam. nie zauważyłem jeszcze tematu dotyczącego "zwierzątek do podróżowania" :o jestem ciekaw co o nich myślicie. wiem że zostały jakiś czas temu wprowadzone do tibii ale nie gram w nią od kilku lat 8) więc nie wiem czy fajnie jest je TAM posiadać ;) w grach w które najbardziej lubię grać jest system mountów połączony ciekawymi questami :p system takowy mógłby urozmaicić rozgrywkę w dużym stopniu. co wy na to?? :confused:

Pytanie do administracji planujecie coś takiego w dalszej przyszłości?? :)

EDIT: jakbyś nie zauważył to mounty to nie tylko tibia... proszę czytać ze zrozumieniem...

Brando
13-05-11, 07:55
OBY NIE!!! To nie jest Tibia...

Kosiek
13-05-11, 08:14
Jeszcze czego... Wyobraź sobie, że masz taką grę, na której można mieć wierzchowce. Nie wiem czy wiesz, ale... ona nazywa się... nie zgadniesz... Tibia!

Ja temu badziewiu z Tibii mówię NIE!

Sosna
13-05-11, 08:30
hmm... jak dla przykładu to jest tbia to jestem święty :\ to akurat jest skill :D ale jakoś na mouncie nie mam zrobionych hehe

http://img87.imageshack.us/img87/5392/maple0152t.jpg

Widać tylko w tibię graliście pozdrawiam :)

Brando
13-05-11, 09:36
Widać tylko w tibię graliście pozdrawiam :)

Widać całe życie przed kompem spędziłeś...

Nie pozdrawiam :))

mohammad al bom ya
13-05-11, 09:46
jak najbardziej nie ... mounty to najgorsze co mozna bylo wprowadzic do gry o grafice tibi [nie wiem czy to jest 2d czy ile]

Sosna
13-05-11, 09:50
Widać całe życie przed kompem spędziłeś...

Nie pozdrawiam :))

Nie wnosisz nic do tematu. a że tak powiem na kompie jestem około 2h dziennie. jeśli to jest dla Ciebie całe życie powodzenia życzę xD

@topic może macie rację i mounty nie są dobrym rozwiązaniem do gry na podstawie tibii :)

!Aadie.
13-05-11, 09:58