Bonusy w broniach
Proponuję taki pomysł żeby różne bronie miały różne bonusy co by urozmaiciło grę np. sztylet ma zwykle Atak: 4 Obrona: 1, a jakby była możliwość żeby sztylet mógł spaść z potworka z innymi bonusami np. Atak: możliwe do zloocenia od 2 ataku do np. 6 w obronie od 0 do 2. Jeszcze np. cecha do tego, że używają jej głównie alchemicy to by dodawało np. do 2 alchemii i do 3 zręczności (suma umiejętności może maksymalnie wynieść np. 3). Nie wpływałoby to na bronie kupowane u NPC.
|
Naprawdę przez godzinę nikt nic nie napisał?
|
jak do dupy pomysł to nikt nie pisze :D
Ale ja jestem na tak. W sumie co to zmieni,zrobi się z tego OTS Evo. A potem znowu reset :) Bo banda kidów z pvp sobie tak postanowi |
Wrl, jesteś chyba pierwszą osobą na tym projekcie, której głupota wywołuje u mnie tyle piany, że się w niej potopie.
topic: to jest w grze od.... roku? poza bonusami do statystyk. Tylko atk, def, prędkość ataku, szansa na trafienie krytyczne, zasięg... Wartości ujemne i dodatnie. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:05. |
Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin