Forum Altaron.pl

Forum Altaron.pl (https://forum.altaron.pl/index.php)
-   Archiwum (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=41)
-   -   [odrzucone] Pułapki - pomysł na spopularyzowanie alchemika wśród zwiadowców. (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=4495)

Didrika 19-10-12 13:29

Pułapki - pomysł na spopularyzowanie alchemika wśród zwiadowców.
 
Wpadłem na taki pomysł i sądzę, że do zwiadowcy najbardziej pasuję taki styl walki. Wszakże ucieka on przed kreaturami, ale nie ma możliwości spowolnić pościgu, dzięki sidłom gracz mógłby zaoszczędzić trochę miejsca i urozmaiciłoby to troszkę grę łucznikiem, która polega praktycznie tylko na uciekaniu oraz alchemik byłby popularniejszym wyborem wśród zwiadowców.

Zwiadowca alchemik dostałby możliwość tworzenia specjalnych mikstur, które mogłyby zostać użyte na sidłach(możliwe do zakupienia u jakiegoś myśliwego).
Na przykład:
1. mikstura spowolnienia, która spowalniałaby wrogów o jakiś % ich normalnej prędkości, bądź kreatura zostałaby unieruchomiona na określony czas(raczej słabsze potwory).
2. trucizna, po wejściu w sidła potwór otrzymywałby np. 100 obrażeń od żywiołu ziemi co sekundę, a trucizna trwałaby 3.

Pułapki mogłyby być stawiane tylko i wyłącznie przez zwiadowców, a podczas ich stawiania gracz musiałby stać w miejscu przez określony czas i oczywiście posiadać wcześniej przygotowane sidła.

Cóż o tym sądzicie :>?

Legolas 19-10-12 15:20

Pewnie wielu by powiedzialo ,za duzo pierdolenia .
Znam takie sposoby walki z innych gier . I sprawdzało się to jezeli ktos podkladał silne bomby , jakieś wybuchowe miny. Bo słabe sidła się nie sprawdzają.

tomakeo 19-10-12 15:28

Ahhh, odrazu przypominają mi się czasu Diablo :)

Pierwsza opcja - super, jestem na tak
Druga opcja - nie wiem czy to nie sprawi, że zwiadowca będzie jeszcze większym "kozakiem" na pvp np. ucieka przez uliczkę 1sqm i zostawia za sobą rząd trapów. Goniący go np rycerz nie patrzy jak biegnie i wali przez płapki. W efekcie może dostać combo np od 6 płapek + kpiro, czyli za 1k+.
Pomysł dobry, ale niedopracowany :)

Didrika 19-10-12 15:38

Oczywiście, sporo jest do dopracowania. Co do drugiej opcji to należałoby zrobić tak żeby efekt tylko 1 z tych pułapek działał.

MrMavado 19-10-12 17:28

Chyba dałoby się obniżyć siłę pułapek w PvP

Zenon von Wons 19-10-12 20:36

Wystawić można max 3 pułapki każdą się stawia 3-5sec i nikt nie będzie wtedy spamować na 1sqm drodze bo wiecej zyska uciekając.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:18.

Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin