Temat: Yase Unar
Zobacz pojedynczy post
Stare 04-01-22, 12:50   #12
Exoreniuss
 
Zarejestrowany: Wrz 2017
Postów: 172
Domyślnie

ja nie wiem po co wy próbujecie przepchnąć jakąś gówno zmiane i powrót do starych puginałów jak to kompletnie rozbalansuje to wszystko i nad tym jest duzo roboty, usunac parala z yase unara i zmniejszyć dmg tego czaru na 100-140 poziomach WSZYSTKO. Warto też wspomnieć o tym, ze za chwile zwiadki nekro stracą na wartości z tego względu, że pojawią się orły/nowe kusze z bełtami 60ataku i kpiro bedzie biło tyle samo niż yase albo i wiecej XD.

@ALTREL jak w ogóle skaluje się ten yase unar i z czego przyrost dmg tego czaru jest najwyższy, bo nikt nie wie czy rozdawać pny w siłę czy w dystans. Powinno być to gdzieś jasno opisane i przedstawione wtedy można będzie dyskutowac na ten temat.

Magowie płaczą, że puginały są za mocne i nie da się nikomu uciec ale też zapominają o tym, że jak założymy kusze nekrusami to mamy kain kpiro które zdejmuje t ringa, paraluje a hape odes kpiro z krukiem/orłem już na takich poziomach bije podobnie co sztylety.

Ogólnie, płacz padających magów jest teraz, bo biegacie jakimiś 100 kapciami, gdzie zaznaczajac zwiadka z takim samym lvlem on też pada na spam jak gówno. Co będzie kiedy magowie powbijają 200poziomy, juz nie będzie się dało ich tak łatwo zabić. Proponuję styl marjutka i wbieganie na ekran raz na jakiś czas wysprzęglając sd a nie stanie koło zwiadów i płakanie o to, że zwiadki więcej wystoją a wy padacie jak kaczki.

Podsumowując:
usunąć parala z yase unara lub dać szansę na parala np 10%
zmienić skalowanie yase unara(100-140) poziomy nie powinny az tak dużo z niego bić
nie nerfić puginałów na wyższy poziomach bo profesja zwiada nekromanty stanie się 10x słabsza od zwiada ducha
Exoreniuss jest nieaktywny