Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 19-10-12, 13:29   #1
Didrika
 
Zarejestrowany: Wrz 2012
Postów: 121
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Didrika
Smile Pułapki - pomysł na spopularyzowanie alchemika wśród zwiadowców.

Wpadłem na taki pomysł i sądzę, że do zwiadowcy najbardziej pasuję taki styl walki. Wszakże ucieka on przed kreaturami, ale nie ma możliwości spowolnić pościgu, dzięki sidłom gracz mógłby zaoszczędzić trochę miejsca i urozmaiciłoby to troszkę grę łucznikiem, która polega praktycznie tylko na uciekaniu oraz alchemik byłby popularniejszym wyborem wśród zwiadowców.

Zwiadowca alchemik dostałby możliwość tworzenia specjalnych mikstur, które mogłyby zostać użyte na sidłach(możliwe do zakupienia u jakiegoś myśliwego).
Na przykład:
1. mikstura spowolnienia, która spowalniałaby wrogów o jakiś % ich normalnej prędkości, bądź kreatura zostałaby unieruchomiona na określony czas(raczej słabsze potwory).
2. trucizna, po wejściu w sidła potwór otrzymywałby np. 100 obrażeń od żywiołu ziemi co sekundę, a trucizna trwałaby 3.

Pułapki mogłyby być stawiane tylko i wyłącznie przez zwiadowców, a podczas ich stawiania gracz musiałby stać w miejscu przez określony czas i oczywiście posiadać wcześniej przygotowane sidła.

Cóż o tym sądzicie :>?

Ostatnio edytowane przez Slythia ; 13-04-13 o 09:56
Didrika jest nieaktywny  
Stare 19-10-12, 15:20   #2
Legolas
 
Zarejestrowany: Lut 2012
Postów: 148
Domyślnie

Pewnie wielu by powiedzialo ,za duzo pierdolenia .
Znam takie sposoby walki z innych gier . I sprawdzało się to jezeli ktos podkladał silne bomby , jakieś wybuchowe miny. Bo słabe sidła się nie sprawdzają.
Legolas jest nieaktywny  
Stare 19-10-12, 15:28   #3
tomakeo
 
Avatar tomakeo
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
Domyślnie

Ahhh, odrazu przypominają mi się czasu Diablo :)

Pierwsza opcja - super, jestem na tak
Druga opcja - nie wiem czy to nie sprawi, że zwiadowca będzie jeszcze większym "kozakiem" na pvp np. ucieka przez uliczkę 1sqm i zostawia za sobą rząd trapów. Goniący go np rycerz nie patrzy jak biegnie i wali przez płapki. W efekcie może dostać combo np od 6 płapek + kpiro, czyli za 1k+.
Pomysł dobry, ale niedopracowany :)
__________________
Cytat:
Napisał piniovsky Zobacz post
a ty eletrix zdradliwa ku*wo morda . jestes taki cwaniak to zapraszam w rl na ustawke piz*o
tomakeo jest nieaktywny  
Stare 19-10-12, 15:38   #4
Didrika
 
Zarejestrowany: Wrz 2012
Postów: 121
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Didrika
Domyślnie

Oczywiście, sporo jest do dopracowania. Co do drugiej opcji to należałoby zrobić tak żeby efekt tylko 1 z tych pułapek działał.
Didrika jest nieaktywny  
Stare 19-10-12, 17:28   #5
MrMavado
 
Avatar MrMavado
 
Zarejestrowany: Lip 2011
Skąd: Ziemia Dobrzyńska
Postów: 52
Domyślnie

Chyba dałoby się obniżyć siłę pułapek w PvP
MrMavado jest nieaktywny  
Stare 19-10-12, 20:36   #6
Zenon von Wons
 
Avatar Zenon von Wons
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Wezmę piwo?
Postów: 596
Domyślnie

Wystawić można max 3 pułapki każdą się stawia 3-5sec i nikt nie będzie wtedy spamować na 1sqm drodze bo wiecej zyska uciekając.
Zenon von Wons jest nieaktywny  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:29.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin