Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
19-10-12, 13:29 | #1 |
Pułapki - pomysł na spopularyzowanie alchemika wśród zwiadowców.
Wpadłem na taki pomysł i sądzę, że do zwiadowcy najbardziej pasuję taki styl walki. Wszakże ucieka on przed kreaturami, ale nie ma możliwości spowolnić pościgu, dzięki sidłom gracz mógłby zaoszczędzić trochę miejsca i urozmaiciłoby to troszkę grę łucznikiem, która polega praktycznie tylko na uciekaniu oraz alchemik byłby popularniejszym wyborem wśród zwiadowców.
Zwiadowca alchemik dostałby możliwość tworzenia specjalnych mikstur, które mogłyby zostać użyte na sidłach(możliwe do zakupienia u jakiegoś myśliwego). Na przykład: 1. mikstura spowolnienia, która spowalniałaby wrogów o jakiś % ich normalnej prędkości, bądź kreatura zostałaby unieruchomiona na określony czas(raczej słabsze potwory). 2. trucizna, po wejściu w sidła potwór otrzymywałby np. 100 obrażeń od żywiołu ziemi co sekundę, a trucizna trwałaby 3. Pułapki mogłyby być stawiane tylko i wyłącznie przez zwiadowców, a podczas ich stawiania gracz musiałby stać w miejscu przez określony czas i oczywiście posiadać wcześniej przygotowane sidła. Cóż o tym sądzicie :>? Ostatnio edytowane przez Slythia ; 13-04-13 o 09:56 |
|
19-10-12, 15:20 | #2 |
Zarejestrowany: Lut 2012
Postów: 148
|
Pewnie wielu by powiedzialo ,za duzo pierdolenia .
Znam takie sposoby walki z innych gier . I sprawdzało się to jezeli ktos podkladał silne bomby , jakieś wybuchowe miny. Bo słabe sidła się nie sprawdzają. |
19-10-12, 15:28 | #3 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
|
Ahhh, odrazu przypominają mi się czasu Diablo :)
Pierwsza opcja - super, jestem na tak Druga opcja - nie wiem czy to nie sprawi, że zwiadowca będzie jeszcze większym "kozakiem" na pvp np. ucieka przez uliczkę 1sqm i zostawia za sobą rząd trapów. Goniący go np rycerz nie patrzy jak biegnie i wali przez płapki. W efekcie może dostać combo np od 6 płapek + kpiro, czyli za 1k+. Pomysł dobry, ale niedopracowany :) |
19-10-12, 15:38 | #4 |
Oczywiście, sporo jest do dopracowania. Co do drugiej opcji to należałoby zrobić tak żeby efekt tylko 1 z tych pułapek działał.
|
|
19-10-12, 17:28 | #5 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Skąd: Ziemia Dobrzyńska
Postów: 52
|
Chyba dałoby się obniżyć siłę pułapek w PvP
|
19-10-12, 20:36 | #6 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Wezmę piwo?
Postów: 596
|
Wystawić można max 3 pułapki każdą się stawia 3-5sec i nikt nie będzie wtedy spamować na 1sqm drodze bo wiecej zyska uciekając.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|