Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za? | |||
Tak | 12 | 66.67% | |
Nie | 5 | 27.78% | |
Tak. Ale w sposób inny niż opisano to w temacie. Jaki? | 1 | 5.56% | |
Głosujących: 18. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
08-12-16, 10:30 | #1 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Skąd: Lublin
Postów: 279
|
Sam nigdy nie walczyłem na wojnie, więc mogę zwyczajnie się nie znać. Propozycja wydaje się bardzo ciekawa, nie wiem jednak czy będzie to możliwe do zrobienia od strony technicznej. Mógłbyś przybliżyć trochę bardziej jak miałoby to dokładniej działać? W drużynie pozostawałoby się aż do wylogowania?
W ogóle, jeśli nie sprawiłoby to problemu, można by wprowadzić coś na wzór wojennego systemu pt (i znowu nasuwa się pytanie, czy od strony technicznej byłoby to możliwe), to znaczy: każda osoba w klanie, który prowadzi wojnę automatycznie dołączałaby do drużyny na czas trwania wojny. Nikt nie atakuje swoich ani nie dodaje do klanu ludzi, którym zupełnie nie ufa, dlatego fakt, że cały klan byłby z nami w pt raczej nie powinien przeszkadzać. W 'wojennym pt' (jakoś by się to nazwało), niekoniecznie musiałoby działać też współdzielenie doświadczenia. Ot, luźna propozycja. Ostatnio edytowane przez mikeleplacido ; 08-12-16 o 11:34 Powód: literówka |
08-12-16, 12:43 | #2 |
Zarejestrowany: Gru 2010
Postów: 184
|
Zatrzymanie czasu powinno wrócić do swojej pierwotnej formu - paraliżować wszystkich w zasięgu działaniu czaru. To umiejętności gracza wpływały na efekt. Tym ten czar różnił się od "tibiowego parala", który każdy debil mógł spamować.
Co do opuszczania drużyny przy śmierci: - ginąc robimy reloga, - aby to zmienić, ktoś musiałby się sporo napracować przy silniku. |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|