Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03-10-09, 17:38 | #1 |
Pomocny
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
|
Brak depotu;dowolny PK;strata wszystkiego po śmierci
Dać dowolną liczbę zabić - usunąć kary za nadmierne PKowanie.
Zniszczyć PZeki. Spalić depoty. Oczyścić ekwipunki po śmierci. Dość litości - po śmierci stracisz wszystko ( chyba, że przezornie poupychasz trochę sprzętu tu i tam w mniej dostępnych regionach świata ). Brzmi radykalnie, prawda? Pomysł zaczerpnięty z fonline - tam śmierć to coś, co potrafi zdołować. Strata całego ekwipunku, w świecie pustkowi, gdzie zdobycie pierwszego pistoletu to wyczyn dość trudny, potrafi zdołować. Mój pomysł, ma parę jaśniejszych stron - przede wszystkim, brak kary w postaci zabranego doświadczenia\skilli za śmierć. Owszem, znajdzie się wiele zabójców, zabijających dla zabawy - ale wszystko ma swoje przeciwieństwo, więc logicznym będzie, że pojawią się pomagający innym. Dodanie NPCetów, którzy atakowaliby agresorów ( i tylko nich ) w obszarze swojego wzroku. No i dreszcz, gdy spotykamy na drodze drugiego gracza ;). |
03-10-09, 18:13 | #2 |
Zły pomysł... W tibi muszą być PZ, oraz systemy kar - lub ich podobieństwa... To konieczne elementy gry... W innych grach może twój pomysł by się przyjął i sprawdził, ale tutaj spowodował by tylko zamieszanie, i zniechęconych graczy po śmierci.
|
|
03-10-09, 18:45 | #3 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Rybnik
Postów: 5
|
Zgadzam się z Oblesem - co to za gra bez stref ochronnych czy kar? Przecież to od razu by zniechęciło graczy i Altaron od razu spadł by na o wiele niższy poziom.
__________________
What the hell kind name is Soap? |
03-10-09, 21:43 | #4 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 11
|
High lvle pkowali by wszystkich i wszędzie bo nie było by za to kary.Zniechęciło by to do gry wielu graczy.
Depo jest jednym z tych miejsc gdzie czuję ducha tibi :rolleyes: .Bez niego gra by wiele straciła :s Tracenie wszystkiego tez nie jest dobrym pomysłem.jak byś się czuł gdybyś przez laga stracił g seta itd. :B |
04-10-09, 13:08 | #5 |
Pomocny
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
|
Nie zauważyliście jednej rzeczy - to nie jest tibia.
Depot, wciąż mógłby istnieć - ale nie jako schowek, a jako miejsce handlu. Skrytki, jako-takie, mogłyby być możliwe do wykupienia - za drobną sumę, dostawalibyśmy jakiś ustronny kącik. @Up Życie jest brutalne - czasem trzeba zaryzykować parę pikseli :). |
04-10-09, 13:19 | #6 |
a jak jakiś 12 letni h lvl padnie wkurzy się i zabije w złości 50 graczy.. którzy się wkurzą i zabiją 50*50 graczy bo uznają że i tak nie ma sensu grać na takim otsie...
Z takim systemem na tym otsie będzie grała tylko mała grupka zaprzyjaźnionych graczy, a samotny wojownik który przypadkiem trafił na otsa nie będzie miał racji bytu.. ;p Kary muszą być. Brak pz'ta i inne utrudnienia zachęciły by do gry paru doświadczonych graczy którzy poradzili by sobie z niewygodami kosztem 20 tysięcy innych mniej zaradnych graczy którzy zniechęcili by się po paru dniach, a przecież altaron team nie pracował nad tym otsem 3 lata by grało na nim 20 osób Można by wprowadzić tak jak na rl tibii servery enfo normal itp. wtedy każdy gracz mógłby sobie z góry ustalić poziom trudności Ostatnio edytowane przez Ryzy ; 04-10-09 o 14:02 |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|