Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30-04-14, 11:19 | #1 |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Bajzel z lootem
Podczas codziennego expa wpadła mi do głowy pewna myśl. Związana Jest z bajzlem, który mamy do ogarnięcia podczas expa - loot. Ale od początku.
1) Gdy efektownie expimy, bijemy wiele mobów w krótkim czasie, co za tym idzie: spada nam wiele mniej lub bardziej przydatnych przedmiotów. Im mocniejszy mob - tym dłuższa lista loota i dłużej musimy wpatrywać się w pasek: czy aby przypadkiem nie spadło nam coś wartościowego. 2) Kolejna kwestia to bicie mobów czarami obszarowymi: owla, gfb itp. Gdy bijemy nadzorców, abitańczyków albo czyścimy ze ścierwa katakumby. Podczas takiego expa bardzo irytującą kwestią jest nakładanie się mobów i ich summonów na siebie przez co musimy przewalać tony trupów zanim dokopiemy się do 'skarbów'. Pomyslałem, że można jakoś ułatwić graczom życie poprzez (kosmetyczne?) zmiany w dostępie do loota z mobów. Moja propozycja jest następująca: Ad. 1) Obecnie musimy wpatrywać się w pasek loota i szukać czegoś co nas interesuje. Według mnie sensownym rozwiązaniem byłoby zmiana czcionki, w sensie - przedmioty, które są częścią ekwipunku: rózgi, amulety, pierścienie bronie i opancerzenie byłyby wypisane DUŻYMI literami. W ten sposób, zaledwie rzucając okiem na pasem loota wiedzieliśmy czy spadło coś interesującego, czy nie. Przykład: 09:46 Rekinołak pozostawia po sobie: worek, ZAIBATSU, 3 rybie ości, 15 krewetek, pozostałości po rybie, TASAK, 13 miedziaków. Ad. 2) Obecnie, gdy bijemy widzów, obserwatorów, nadzorców z gfb to łącznie z summonami tworzy się totalny chaos. Ciał na ziemi jest tyle, często kilka warstw, że przekopanie się przez ten syf zajmuje masę czasu. Nie wiem, czy to co proponuję jest możliwe do zrobienia ale proszę o wzięcie tego pomysłu pod uwagę. Mianowicie, gdy klikamy prawym klawiszem myszki na przedmiot, ciało moba czy cokolwiek innego to otrzymujemy do wybory opcje: zobacz, użyj/otwórz. Moim skromnym zdaniem można by wprowadzić lekką modyfikację w tym miejscu. Gdy na kratce znajduje się kilka ciał, przedmiotów to po kliknięciu na tę kratkę okno dawałoby nam opcję otwarcia/użycia KAŻDEGO z ciał/przedmiotów osobno. Wyglądałoby to mniej więcej tak: >>zobacz >>Uż. czerwony plecak >>Uż. zielony plecak >>Uż. mikstura many albo >>zobacz >>Otwórz Złe oko >>Otwórz Widz >>Otwórz Obserwator Według mnie zmiany te są dosyć kosmetyczne ale ułatwiłyby dość znacząco codzienny exp Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na komentarze |
30-04-14, 11:37 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2014
Postów: 14
|
carlcoxxx ( Magneto ) poruszyl temat, ktory tez gdzies tam miedzy zwojami mojego mozgu sie przemiejszczal Poniewaz teraz gdy biegam Magiem Duchowym na Raindarze i masa potworow ktore wyskakuja mi jeden podrugim zabijam jednym strzalem to jest ich tyle ze co chwile tylko gwalce hotkey'a i nawet nie mam kiedy otworzyc ich truchla, a kiedy bym sie tym juz zajal to expil bym x2 dluzej ;// Pomysl ten nie graniczy z klimatem RPG wiec co do jego wdrazenia w gre mam nadzieje ze Administracja sie przychyli
Co do zwiekszenia czcionki, okey dobra mysl! Ale jakby dodac jeszcze innych kolor do wartosciowych przedmiotow ? Zastanowcie sie Jeszcze jedna mysl ktora obija mi sie o oczodoly, uszy i gdzies tam o wewnetrzna czesc czaszki, a mianowicie aby wartosciowe itemy pojawialy sie same w plecaku moze troche bajkuje ale warto podsunac ta mysl Ostatnio edytowane przez Stary Uzdrowiciel ; 30-04-14 o 11:42 |
30-04-14, 12:24 | #3 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
|
To ja jeszcze dorzucę pomysł, żeby miedziaki też same wpadały do plecaków, a już najlepiej żeby się przy okazji zamieniały w srebrniki, a srebrniki w talary. @topic Czcionka w sumie spoko, ale ja tam nie widzę potrzeby wprowadzania czegoś takiego. Co do kilku ciał na jednej kratce. Lepiej wprowadzić możliwość przerzucania ciał od razu po zabiciu moba. Oczywiście przerzucać od razu mógłby tylko owner. |
30-04-14, 12:37 | #4 |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Jestem jak najbardziej za możliwością natychmiastowego przerzucania ciała moba (przez ownera) po zabiciu . W sumie łączy się to z moją pierwszą propozycją - WYRAŹNIE widzimy w pasku loota ze spadło coś fajnego i możemy natychmiast przekopać stos ciał by wydobyć przedmiot
|
30-04-14, 12:45 | #5 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Woj. Pomorskie
Postów: 130
|
Jestem za. :) Sam mam niby mały lvl ale expiac na krasnalach jak wpadnie z 10 na raz i jest cialo na ciele... krótko mówiąc jobla można dostać czekając na przerzucenie. I skoro tak już przy przerzucaniu to dodać możliwość natychmiastowego dawania odpustów nieumarłym bo te 10sec co trzeba czekać to jest naprawdę niefajna sprawa... Oczywiście takowe możliwości tylko dla Ownera. :)
Pozdrawiam, RubSon. |
30-04-14, 19:24 | #6 |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Zapraszam do komentowania! Chętnie przeczytam więcej opinii
|
30-04-14, 21:42 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2014
Postów: 14
|
|
01-05-14, 00:07 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2014
Postów: 164
|
System "otwierania" całego stacka wybierając moba który interesuje właśnie nas, został wprowadzony w tibii 10.1 bodaj i bardzo mi przypadł do gustu. Jestem ZA!
|
15-05-14, 10:58 | #9 |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Przyszedł mi dziś do głowy pomysł, inna możliwość rozwiązania. Mianowicie - przedmioty które są składowymi eq znajdowałyby się na początku (lub końcu) listy loota. W ten sposób gracz mógłby zaledwie zerknąć i wiedzieć czy spadło coś ciekawego czy nie
|
11-06-14, 17:01 | #10 |
Mistrz Gry
Zarejestrowany: Lip 2013
Postów: 1,370
|
Nie zamierzamy ułatwiać kwestii przeglądania łupu, wystarczy poświęcić kilka-kilkanaście sekund, by przeszukać wszystkie ciała pokonanych przeciwników.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|